flowers

Jag delar hellre med mig av lite bilder an text eftersom jag enda inte riktigt kan gora allt rattvist. Men vi ar fortfarande kvar i Pokhara (Nepal) och ikvall ar det reunionparty/afterparty pa Shiva med de flesta fran festivalen och nagra kvarvarande rysska djs som ska styra upp nagot. Det kommer att bli mycket trevligt.

Jag kom pa det att jag har inte druckit mig berusad en enda gang under resan vilket kanns valdigt bra!

Nu har vi endast 10 dagar kvar i detta underbara land so we better start moving, men vi trivs sa jakla bra har att vi kanner inte for att stressa overhuvudataget. Vi VET att vi kommer aldrig hinna med allt vi vill anda sa kommer definitivt atervanda hit inom snart framtid.




 

 

 

 

Fina manniskor pa Shiva



Nu ska vi ut o ata en monsterfrukost och get ready for the party som borjar 16:00 (allt stanger har kl 23 darav den tidiga starten).

Vi mar sa javla bra!!!!!!!!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: lin

Jag skrattar åt att bomsen är så jävla söt och fluffig :) ge han en puss på ölkaggen från mig

<3 är glad i er

2011-03-29 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0