Namaste!

Hej bloggen.
Jag har spenderat mina 5 senaste natter i talt pa toppen av Himalayas pga Natarajafestivalen. Festivalen utan organiserad verksamhet men en otrolig upplevelse och en erfarenhet jag inte vill vara utan. Jag har egentligen lust till att forklara allt for er i minsta detalj men jag kan inte gora det rattvist overhuvudtaget, och det kan inte bilderna heller for den delen sa jag bestammer mig for att inte ens forsoka.
Jag kan atminstone saga att jag har mott fantastiska manniskor som jag knappt trodde existera som jag numera beundrar mer an jag nagonsin beundrat nagon.
I vantan pa bussen fran Kathmandu till Pokhara (kallt ute)
Den mest fantastiska Dal Baahten jag fatt hitills!
Harliga schack och chillout dagar pa Shiva
Festivalbuss och festivaljeep
Main stage
Fantastisk natur och 360 graders utsikt over Himalaya.

Nepal ar utan tvekan det mest genuina och vackraste land jag nagonsin vart i. Folket har ar av ett helt annat slag och mitt hjarta har blivit djupt berort av vistelsen i landet hitills. Jag har lart mig mer pa den har resan an vad jag nagonsin lart mig under hela mitt liv. Jag vill aldrig bli en Svensson.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: lin

horro. fett najza bilder och du ar fett snygg. nu aker jag till sverige. HEJRA

2011-03-21 @ 17:32:02
Postat av: A

Vilket fint inlagg, jag blir rord! Kan bara halla med ovanstaende talare. Ser helt javla fantastiskt ut. Jag kommer hem den forsta juni. Ni? Ser hemskt mycket fram emot att fa se er igen och ar hundra procent medhallande om att man omojligt kan ma sa bra hemma som borta. Stay excellent! poss

2011-03-21 @ 21:26:13
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Stina

Så himla härligt allt ser ut och alla bilder är så himla fina. Jag njuter genom dina bilder haha. Men det är faktiskt vår här hemma nu, 12 grader och sol. Snart dags att inta uteserveringen. Puss och kram och fortsätt ha en awsome resa.

2011-03-22 @ 13:41:18
Postat av: Linnea

Jag läste idag av den anledning att jag ville höra hur festivalen var, och fråga hur nepal är. Verkar ju bara helt fantatiskt! Njut!

2011-03-23 @ 21:05:16
Postat av: Linnea

Jag läste idag av den anledning att jag ville höra hur festivalen var, och fråga hur nepal är. Verkar ju bara helt fantatiskt! Njut!

2011-03-23 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0