Shanti Shanti!

Slanger upp annu mera bilder. Forst lite fran festivalen och sen fran garkvallen. Funderar pa om vi ska ivag pa en liknande festival idag for 3 natter, men vi kanner att vi inte riktigt har energin till det, sa ja tror vi stannar har lite till. Vi trivs ju sa bra!

Josses vad jag uppdaterar nu fortiden, kanske blir lite for mycket tillochmed. Men jag har blivit for lat for att skriva sa de blir ju mest bilder o sa.

 

 

Kisspaus och filminspelning pa vag mot festivalen.

 

 

Festivalutsikten 360 grader runt

Gammal cool hippie fran Taiwan

 

Fran gardagen:

Det blev knappast en rejal partykvall for mig, jag tror narmare bestamt att jag inte gjorde ett enda dansmove och tur ar val det for man kan ju nastan tappa en kalorie eller sa da. Vi sitter mest for roven dessa dagar, men det ar en semester mitt i semestern innan vi ska tillbaka o gora sista hetsiga manaden i Indien.

Lyckligtvis o passande till bade hemkomst och sommar fick jag ett positivt skattebsked fran Norge- vilken lattnad!

 

Just nu blev jag riktigt ledsen, efter att ha lagt upp dessa bilder har min kamera fuckat till sig och den tar inte emot mitt vanliga SD-minneskort som jag haft hela resan. Virus? Sa nu ber den mig att formatera kortet i kameran, jag vagar inte, det ar liksom 1500 bilder som ja inte fatt in pa mitt USB minne annu. Ar det kort? Ska ja glomma bilderna? Ledsen i ogat. HJALP!

 

HEJ DA



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh alla dessa vackra bilder! Ni verkar ha det så himla bra, jag njuter bara av att se era kort. Men som alltid saknar jag dig här hemma. Här i Norrköping är det regningt och ruggit! Lin var här och hälsade på häromdagen, fattades bara att du var med så skulle det vara som old times.

Sköt om dig och hälsa Even!

2011-04-01 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0