Back to the onions

Efter 9 dagar utan konstant tjat och istallet fullt med badande och solande har vi nu lamnat Havelock. Nu ar vi fortfarande pa en o, men "huvudon" dar Port Blair ligger, darmed flygplatsen. Imorgon styr flyget mot fastlandet och sedan en 40 timmars tagresa till Delhi, och darefter ett flyg till Nepals huvudstad Kathmandu. Om nu allt gar som det ska, har ju erfarenheter av annat.

Blev ingen dykning for mig vilket jag ar valdigt ledsen och besviken over, men dykguiden overtalade mig vanligt efter att ha hort mina uthostade lungor och min tappta nasa att det var ingen bra ide alls.

Sa nasta gang ni hor fran mig ar vi i Nepal. Har traffat mycket folk som vart dar och det verkar som att det kommer att bli riktigt riktigt nice!

Sa ingen mer bading for oss resten av resan och vi borjar narma oss halvlek.

Har jag berattat det att nar jag var hos doktorn strok han pa min frakniga arm och sa:
Doktorn:  What is this rash?
Jag: No, i'ts not a rash, just freckles.
Doktorn: Ohhh you are born like that... I'm sorry to hear!
Tydligen hade han ingen aning om vad fraknar ar. ha!

Tjo long!

Kommentarer
Postat av: scatman

HAha. Ingen har har sett fraknar heller. De fragade mig om det var en koldskada pga kylan i Sverige.



Saknar dej enormous.. dromde om dig inatt, att du fyllde ar men jag fick inte stanna pa ditt kalas. Det var bara Sara F (tror hon heter sa) fran din gamla klass som fick komma.

LAV JAAAAAAAA

2011-03-04 @ 08:03:58
Postat av: Bosse med B

Haha, kom hem till de som älskar dina fräknar för de de är istället

2011-03-04 @ 09:03:59
URL: http://davidforlife.blogspot.com/
Postat av: Stina

Hahah vilken rutinerad läkare! Men om man aldrig har upplevt någon med fräknar så är det ju lite svårt. Ha en jättefin andra halvlek och se till att komma hem och hälsa på med dina underbara fräknar! Kram

2011-03-06 @ 14:42:22
Postat av: lula

Hahahah :). Snyggt med fräknar! <3

2011-03-12 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0