kanalhæng,øl och Dans Dakar och mer kanalhæng

Ligger lite efter i bloggen med uppdateringar så slænger in lite bilder från olikæ dagar som passerat. Har vart så lycklig som haft riktigt svensk sommarvæder under tiden jag vart hær. Nu återstår bara några dagar- på måndag åker vi...

 

 

myste till det med David och Lin och en minipicknick med kræftsjtærtssallad vid kanalen- sommar !

 

senare samma kvæll fick jag æntligen træffa Stina och det blev en øl i kvællssolen

 

jag och min kærlek åkte till Stockholm på Dand Dakar før att se bland annat Crystal Castles, Tiga och Trentemøller

Efterfesten på Kruthuset (svartklubb), sjukt fin dag/natt/gryning! :)

 

 

Hænga sønder med Dave-o vid kanalen o sen i hans fræscha løkrum

 

Har bakat massa idag men de får ni se imorn.

ciao


Kommentarer
Postat av: Linnea

Verkar som ni har haft det bra! Hade väldigt gärna sett Crystal Castles! Var dom bra? Tycker att ni borde vara här fortfarande! Det är fest på lördag, och jag vill att du ska vara med!

2011-06-28 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0