And off we go

Sista lørdagen i Linkøping (i lørdags) huserade Linda o Logan med fest i L&P's hem. Mycket trevligt avslut på Linkøpingstiden!


Saknar er redan! Ni ær så jævla skøna allihopa!!!


Min kæra Smuffie


Bild från efterhæng i Davids stadslægenhet samma kvæll (Foto: David Carlsson)

Så imorn reser vi till Bergen utan boende, hoppas på det bæsta! Men nær vi væl kommit på plats så vill jag att ni ALLA som vill kommer och besøker oss någon gång under det hær låååånga året vi har tænkt stanna. Førsøk att åtminstone att planera in ett besøk i er prioritetskalender ;)

ælskar er!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig meeeeer sötissmuttie HJÄÄÄRTAAAA

2011-06-16 @ 20:17:55
Postat av: S

Vi kan komma och besöka idag :=)

2011-06-26 @ 10:32:23
Postat av: S

vi kommer och hälsar på idag :)

2011-06-26 @ 10:39:54
URL: http://bergenpeons.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, måste kommentera igen. Jag hoppas på ett besök i Bergen någon gång i höst. Pär peppar. vi har förövrigt även bestämt att vi ska åka till Amsterdam i höst. Vi mellanlandade några timmar och blev kära i staden, kan ni inte hänga på? Hade varit gött. Typ i oktober eller så? Förövrigt sjukt skumt att se bilder från fest i en egen lägenhet, utan att man har varit på den :P haha

2011-06-28 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0