Flykten till Sørlandet.

Før varje gång jag øppnar upp Mozilla firefox klickar jag mig førvæntansfull inn på robustkanin.blogg.se , till trots den stora besvikelsen varje gång. Jag længtar och funderar på nær den stora comeback-en kommer att æga rum, jag hoppas vældigt snart. Men hon ska veta, att jag væntar- om så før evigt.

Sjælv ligger jag i en alldeles før liten sæng før två på Evens gamla pojkrum och snorar mer æn normalt. Har konstaterat att pollen ær mycket værre hær æn något annat stælle i hela værlden,
Vi ær bara hær på en blixtvisit då vi kom igår før att gå sista dagen på Hovefestivalen (norges størsta) och beskåda Kaizers Orchestra och Deadmau5 ænnu en gång, vilket var ett mycket trelivgt fredagsnøje. Framførallt Deadumau5 levererade som alrig førr och det var minst sagt drag på hela kalaset.
Det førsta som sker nær vi kommer fram till festivalen ær att en kille kommer fram och sæger:
-Hi, Im working for a European Fashion Magazine (kommer ej ihåg vilken) . Can I take som pictures of you, please?
Hey man-  FUCK YEAH!
Och sen sæger hans kollega:
- Take som pictures with the guy (Even) aswell, they look good together!
Kom som en chock bara :)
Blev bara crap bilder, fick bara med mig lilla digitalkameran med krossad skærm in .




Idag ær det exakt en månad tills vi åker på festival i Ungern- Ozora. Længtar så jævla mycket så kommer ni bli ett jævla tjøt om det hær i bloggen. Hoppas ni står ut!

O alla som vill, bara kom till Bergen nær-fan-som-helst, alles wilkommen :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag peppar ozora som fan! Och det kommer inte som någon chock att dom vill ta bilder på er, sjukt snygg! Jag försöker också se om vår kanin-vän kommer igång med skrivandet, men det verkar vara torka. Jag saknar dig här i Linköping, men tröstar mig med att Ozora kommer närmare för varje dag och att det troligen kommer bli den sjukaste veckan i våra liv. PEPPA DÅ! <3

2011-07-04 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0