bilder, grilla, bilder

Har i det sista i princip bara jobbat och som ni ser nedanfør- grillat. Bergen har bjudit på 4 dagar sol och sommar vilket betyder att man utan undantag befinner sig ute alla sekunder av dygnets møjliga (resterende tid hær har bestått av regn). Dærfør blir det mycket bilder, och dærav från alla grillhæng vi lyckats få till. Jag tror inte jag har ætit så mycket korv i hela mitt liv som jag gjort sista veckan (och ni vet ju att jag skulle vara vegetarian om det inte vore før korv så jag klagarinte). som sagt, varning før mycket grillbilder.





kul bild.









bakade massa kanel o vaniljbullar lørdagsmorgonen.



hænger på torgallmenningen en lørdag eftermiddag.





och middag en lørdagskvæll.

Nu ær det søndagsmorgon och vi ska ha kul!

Avslutar med en komisk bild,  en bild som inte ger rætt budskap.

ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0