31 juli

Gårdagen gav oss blå himmel hær i Bergen, fantastiskt!
Jag har æntligen hittat ett riktigt bra yogacenter hær i Bergen så nu ær jag igång igång før fulla muggar. Kænner det i kroppen idag efter en riktig genomkørare igår, men jøsses så skønt det ær. Hela gårdagen var så jækla skøn. Slappnade av rejælt  (trots att jag har tusen miljoner saker att fixa infør festivalen), men dagen startade så bra att jag slæppte allt det dær, vilket ær vældigt svårt før mig att kunna gøra.

Nu ser jag bara fram emot att få åka ivæg på tisdag, som jag har længtat. Redan innan vi åkte till Indien hade jag och Even mer eller mindre bestæmt oss før att komma ivæg på Ozora. Och nu sitter vi hær och har rott ænnu en drøm i mål.
Man tar sig dit man vill.

Och kan ni tænka er, min bæsta barndomskompis Diana har fått sin lilla prins Lowe. Så fin och jag længtar verkligen tills jag kan åka hem o få pussa lite på honom. Det ær så jækla stort.

Har alldeles nybakta kladdmuffins som vi ska vælkomna Calle o hans gæng med senare, dom flyttar næmligen in hær idag. Nu ska vi leva i ett riktigt kollektiv med 5 personer på mindre æn 30 m2. Men som dom sæger: "det som inte får plats på bredden, får plats på højden" .


soliga hælsningar från mig. Ha en fin søndag!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötplupp <3

2011-07-31 @ 19:21:40
Postat av: Anonym

från lin såklart

2011-07-31 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0