bildbomb

Vi lever, men ingen mobiltackning overhuvudtaget pa detta stalle.
Det mesta ar nice men jag jag har typ fatt skitont i armhalan igen som ja fick hemma innan resan. Googlar och ar livradd for en inflammerad svettkortel, och enda utvagen ar en cortisonspruta in i "bolden" eller kirurgiskt ingrepp. Hur fan ska man forklara det har?
Even har haft en javla korig mage sista dagarna men ar pa battringsvagen.
Peace!
pa Busstationen i Chaudi(goa) ska ta buss till Gokarna
En bild pa vart lyxiga badrum.
Boendet som erbjods for 7 kronor natten (stannade bara en natt)


Kossan pa stranden i solnedgangen


chill
Min storfangst pa fisketuren
Bussen fran Anjuna- Palolem (i Goa)

Kommentarer
Postat av: Scatman

Saknar dej till doden, hoppas ni ahr det fett.Puss

2011-01-27 @ 09:59:03
Postat av: lula

Härliga toaletter;)

2011-01-27 @ 13:05:18
Postat av: Anonym

Du sa inget om att du hade ont i armhålan innan du åkte.......

Du måste ta hål på bölden för att dränera den om den inte är allt för stor.....

2011-01-27 @ 13:35:55
Postat av: lin

glomde saga att du ar fett snygg och att det dar halet inte ar NAGONTING jamfort med de hal jag nmmer tvar pa. Puss

2011-01-28 @ 10:56:30
Postat av: Albin

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh <3



(tråkigt med armhålan dock :( Hoppas det löser sig)

2011-01-30 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0