.

Okej.
resans hitills storsta tabbar:
- pa flyget: Even ska kasta ett gammalt tuggummi i spy-pappers-pasen som finns vid varje flygstol. Han borjar med att riva upp pasens botten (ja, han ar norsk) och pasen forblir obrukbar.

- Jag solar och solar (ni vet ju att jag har daligt pigment), men lyckas inte ens med att bli rod pa en vecka. WHY? Laser pa solskyddsfaktorn att den prevents tanning. damn.

Ja vi glassar pa och Evens fot ar redan battre. Imorn ska vi ut o fiska var middag! det blir goy!!!

Kommentarer
Postat av: Agge

Satan vilka bilder! Och vilka mänsker! Jag sitter hemma och är inbillningssjuk eftersom hela sveriges befolkning tycks gå under i vinterkräksjuka i dessa tider. Ruskiga tider. Synd att vi inte ses snart. Jag saknar er redan! pyss

2011-01-20 @ 17:04:20
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Stina

åh vad härligt det ser ut! Jag blir avundsjuk, vill ha värme och sommar! Skönt att Evens fot är bättre. Sköt om er och njut!

2011-01-20 @ 22:36:48
URL: http://nygatanfyrtioatta.blogg.se/
Postat av: linda

Är lite avundsjuk alltså!! jag vill också åka till värmen igen! ni verkar ha det sjukt mysigt :)

2011-01-21 @ 13:16:15
Postat av: scatman

Galet halrigt ser det ju ut.. saknar dej min skatt.. ta hand om bomsen, nederlag pa nederlag sa kuttar han pulsen av sig sjol.. PUSS

2011-01-23 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0