update from Varkala

 

 

Vi gjorde beromda Backwaters I alleppey pa alla hjartans dag.

 

 

 

Avskedsfoto (- Jonas), fyfan vad jag saknar er grabbar!!!

 

 


Klassisk indisk middag serverad pa ett Bananlov.



Sen sist har vi tagit oss fran Hampi till Kochi via tag, dar jag hade oturen att drabbas av the double dragon (tvavagsmagsjuka). Den natten var allt annat an trevlig men nu ar jag bra igen. Fran Kochi, eller Fort Kochi som vi bodde pa (nej det ar inget fort, bara en o) som for ovrigt sog, eller jag forstod inte grejen med stallet.
Men pa stallet som vi bodde pa var det en 18arig kille som jobbade och en kvall for han for sig att prata sex med Even. Han inleder samtalet forsiktigt med att erkanna att han bara har masturberat och inget mer. Han fragar i detalj hur sex gar till och undrar dom allra mest detaljerade detaljerna och privata sadana. Even fick agera som en farsa nar det ska forklaras hur det gar till, vilket jag fann valdigt roligt.

Tog oss vidare tilll Alleppey o gjorde backwaters men de va ingen hit for aven dar uppstod missfortand.

Nu ar vi iallafall i Varkala, langt ner pa ostkusten i Kerala. Har ar det mesta tursitigt o resortaktigt, vilket jag inte direkt foredrar men vi stannar har ett par dagar o kor morgonYogalektioner 6.30 pa stranden varje morgon och den 21 reser vi till Andamansoarna nara thailand. Dar blir det forhoppningsvis dykning i varldsklass.
Och 4 mars styr vi vidare till Kathmandu, Nepal for festivaler o lite annat skoj.

Idag har jag brant sonder mig sa de blir  o halla sig borta fran solen nu ett par dagar... :(

Kommentarer
Postat av: Ingrid "den försvunna"

Världens i särklass finaste par! Det låter som om att ni har det fantastiskt, saknar er båda!

2011-02-17 @ 23:34:24
Postat av: Stina

Hejsan svejsan, det ser för himla mysigt ut där ni var på alla hjärtans dag. Dock låter magsjukan mindre skoj! Resten av resan låter lika magisk som det ni har gjort innan. Fortsätt att ha det bra och sköt om er!

2011-02-18 @ 16:35:55
URL: http://nygatanfyrtioatta.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är så härligt att läsa och se alla bilder nästan som om man är ute och reser själv :)

Skönt att veta att allt är bra med er.

Många kramar från mig

Ingela ;)

2011-02-18 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0