Misstake

Har fallit for myten att bli sjuk i Hampi. I skrivande stund ar jag botad men for nagra dagar sedan lag 3 av oss 6 sjuka, och som man sa trevligt kan uttrycka det- kissade med stjarten.
Nu ar vi friska och en har redan hunnit lamna oss idag.
Planen var att jag och Even skulle vidare idag med buss+ tag for att komma till Kochi men vi hade ett ganska stort missforstand travel agencys och oss emellan. Avresan var igarkvall sa darmed har vi missat det hela. Och eftersom det bor over 1 miljard manniskor i Indien finns det heller inget satt att ta sig vidare idag heller.
Men skitsamma. Vad gor det egentligen nar vi far tva extra dagar med vara underbara danskar.

Igar firade vi agarns unges 8arsdag har. Det bjods pa oandliga mangder med mat och tarta och ballonger overallt. Amit fick en bmx i present o var precis sa lycklig en 8aring ska vara pa sin dag.

So long Kalsong!

p.s jag blir syyyyyyyyyykt glad nar ni kommenterar! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh nej din stackare! Magsjuka är bland de värre sjukdomarna, enligt mig. Men skönt att det är bättre. Kalas med tårta och mat i mängder låter inte fel. Här i Sverige har det regnat för fullt, lite tråkigt men snön försvinner sakta bort iallafall.

Förtsätt njuta och sköt om er!

Kram kram

2011-02-08 @ 10:28:21
URL: http://nygatanfyrtioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0