Havelock

Jag vill jattegarna blogga massa o vissa er stranden som ar korad till Asien basta beach nagonsin, men natet tillater inte. Har pa on existerar inte bredband utan vi kor pa den gamla uppringda versionen av uppkoppling, vilket inte fungerar nagot vidare.

Idag har jag bokat in tva dyk pa tisdag, men endast preliminart for dagarna har ute har jag varit konstant matforgiftat och ar fortfarande sjukt slemmig o hostig/ forkyld vilket inte ar sa populart nar man ska dyka sa jag gor allt for att bli snabbkurerad for att kunna genomfora detta som har vart min drom med resan. Sa jag haller tummarna, ni med hoppas jag!

Annars steker vi bara vidare har, och jag haller mig i skuggan. 4 mars reser vi tillbaka till fastlandet, sa det har ar dom sista dagarna med strand for resten av resan. For 6 mars entrar vi Nepal och haller oss dar en manad har vi tankt for att sedan ta oss tillbaka till Indien i april o gora sista manaden i norr dar.

Jag o grabbarna i Hampi hade ett mission att gora dreads pa mig o vi borjade med 3-4 st men gav sedan upp, for jobbigt. Men tanken var att fullfora det men har bara inte fatt tillfalle sa vi har lagt det pa is tillsvidare. Jag var sjukt taggad men nu ar jag osaker igen ;)

Snart halvvags in i resan, tiden gar saaaa fort!!!
miss ya!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Lider nar jag laser klagobrevet och blir fett avis nar jag laser om hur fint ni verkat ha det som steker och badar och sarskilt underbart later det ju att ha Nepal framfor sig. Har ar det inte vidare varmt. Och de dagar det ar shortsvader brinner kroppen upp for att solen ar sa stark har oppe pa hojden. Fan vad jag saknar er. Halse Even och glom inte bort mig. Puss

2011-02-27 @ 18:35:49
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch inte alls roligt med matförgiftning och förkylning, håller verkligen tummarna att du blir frisk till dykningen. Tiden går faktiskt snabbt även här hemma. Ha det så bra!

Kram

2011-02-28 @ 17:32:26
Postat av: TIIIILA

Assa. fett med dreads.. Du kommer vara fett snygg om du gort, har kostar det typ max fem kronor att fixa haret, men da far man ju sandar affro-flator-frilla. Jag avstar.



KAN DU INTE KOMMMMA HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM I MAAAARS? (mel: sjumilakliv)

2011-03-04 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0