G'day!

Jahopp. Min rethosta i over en vecka har nu utvecklat sig till en mindre trevligt hosta med ackligt slem. Efter jobbiga somnlosa natter tar jag mig i kragen och besoker doktor ALibaba och blir "diagnostisierad" som akut bronkit orsakad av en infektion i halsen. Ajda. Jag ater nu ca 10-15-piller om dagen (som jag inte ens vet vad de ar bra for) och flytande hostmedicin. Jag blev aven erbjuden om en injection for min bodypain (vilket jag inte har), sa jag tackade nej till den. Vidrigare klinik far man leta efter. Sag mest ut som en gammal ruin, och under mitt mote med doktorn hade jag 14000 indiska man som askadare som smygtittade genom dorrspringan eller helt enkelt kom in i "undersokningsrummet" for att titta pa goran som blev undersokt.

Men bli inte oroliga, for jag mar bra for ovrigt. Lite hosta har ingen dott av och jag tvekar pa om diagnostisieringen ar den riktiga, eftersom jag minns sist i Laos forra aret nar jag helt enkelt fick diagnostisiera mig sjalv.

Till var storsta forvaning sprang vi pa Jonie och Thomas, finskarna fran Hampi och Karin och Simon fran Sverige har i Varkala. Sa igar hade vi en trevlig afton i Maffians tecken, och ikvall blir ocksa en sadan.

Imorn tar vi taget, 20 h till Chennai och darefter flyg till Andamanderna.
Yeheeeey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0