Saffran

Äntligen är det söndagsöppet även i Norge, om än bara för julmånaden. Even och jag har vart ute på en långpromenad för idag har det inte regnat. Kors i taket! Gick och handlade 1.5 g saffran för 150 norska spänn + massa mer så nu är lussedegen på jäsning. Plågar Even lite med julmusik, ett tappert försök för att komma i stämning.
.
Igår var det julbord på jobbet, det var trevligt! Och gamlingen som jag nekat en dans i tre år fick äntligen sin önskan uppfylld.
.
klassiska gänget på plats
.







.
Nu är degen färdigjäst så dags för utbak, bilder kommer senare :) Glad andra advent!!!


Lussabak:





Bakade mest lussebullar med  vit choklad i, och några få klassiska lussekatter. gött!!! Nu blir det film och adventsfika med min käre. Imorn är det ny vecka igen!
.
Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fin du var på festen! Hade du den innan eller fick du gå och köpa en klänning? Fin i alla fall : )

2011-12-05 @ 17:47:30
Postat av: Anonym

Fyfan vad SNYGG du är Lisette!!! Kan inte nog kommenteras.

Ses snart, längtar ihjäl mig.



Puss /A

2011-12-05 @ 20:26:34
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Linda

Uppdatera mera pullan!!!

Nästa vecka kommer du....jippie..... <3

2011-12-12 @ 07:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0