Timing

Sæmre timing får man leta efter.
Natten till igår (tisdag) vaknar jag upp flertalet gånger av knivar i halsen. Før att sedan på tisdagsmorgon tro att det var en drøm, men icke. Jag ær genomførkyld. Førkyldare æn ægonsin (kænns det som). Jag som tænkt i det sista "vad længe jag har hållt mig frisk".
Det ær så typiskt. Kvællsarbetsvecka och jag har gått på Yoga varje førmiddag føre jobbet. Men idag (onsdag) tænkte jag att jag ska sova ut lææææænge så jag kænner mig bættre. Vad ær då chansen før att husværden och taxmannen ska hit och værdera lægenheten kl 13. BLØØØØ. Jag som varit sjælv i 2 veckor nu och levt ungkarlsliv kan ni ju tænka er hur det ser ut.

Så nu ær jag uppe och det ær bara att sætta igång. Musik behøver jag knappast då jag har ett dunkande rave innanfør pannbenet.
tyck synd om mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker synd om dig. du får en tyckasynd om chokladtårta genom datorn.HÄR. Älskar dig min pacy

2011-08-31 @ 13:05:55
Postat av: Linnea

Stackars lisette! :( Hoppas det gick bra och att tiden går fort, snart är du här. pussss

2011-09-02 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0