rubrik

Hej och halla bloggen.
Ja, vi befinner oss fortfarande i Rishkesh. Gor fortfarande min Yoga varje morgon och nedrakningen hemat har nu borjat pa allvar. Idag ar det 16 ljuvliga dagar kvar i detta fantastiska land. Det ar med sorg i hjartat jag skriver det men jag vet att jag har en underbar familj dar hemma som vantar pa kramar :)

Sedan sist har vi mest tagit det Shanti Shanti (easy easy). Jag blev overtalad att folja med pa rafting, vilket gjorde mig (som ar sa feg) skrackslagen kvallen innan. Men val pa plats i "baten" korde vi som fan och det var skitkul! Jag ar verkligen glad att alla har overtalade mig! Vi har vart ett stort gang med alla mojliga nationaliteter som har hangt tillsammans och haft treeeevliga dagar har. Samma dag som vi rafta hade aven kara Rasmus fodelsedag som firades med en fabolus Bhagsu-cake.




Jag har lart kanna Ran som tog med mig till ormtjusaren Godhya. Dom har byggt en "ormtjusar-flojt" och jag blev sa avundssjuk att jag med ville ha en, sa Godhya byggde en alldeles egen for mig :) Sa nu har jag en ormtjusarflojt som jag ska terrorisera er med nar jag kommer hem. Sjukt grymt ljud i den, haller pa att lara mig att spela :)


Godhya bygger flojt


Ran spelar









Even sager:  -Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0