nedrakning...

25 april 2011.
Njuter av sista dagen i Rishikesh, stallet vi bara skulle stanna 3 dagar i, men blev har nastan 3 veckor.
Under de senaste 6 dagarna har jag spenderat inte mindre an 15h pa yogakurs. Jatteskont!
Och imorn aker vi vidare till Mumbai och sen 5 maj ar det dags for hemfard.
Drommen om att gora en kamelsafari uteblev pga att det ar helt enkelt ar for varmt i oknen nu (50+).
Darav inget besok i Pushkar eller Udaipur for den heller. Men jag har insett att jag kommer tillbaka hit en annan gang for det finns sa mycket mer an vad vi hunnit med. Nar vi bokade resan kandes 4 manader som oandligt lang tid, men Indien ar stort, storre an vad man tror.

Onska oss lycka till medvar 30+h tagresa imorn nu nar vi bada har magar som kranglar.
Puss

Kommentarer
Postat av: leeeeeeeejn

Tänker på dig hela tiden. Önskar att din mage var ui samma form som min :) Pusdsss

2011-04-25 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0