bollywood!

Imorgon mina damer och herrar sa gor jag och Even bollywoodpremiar- som skadespelare. Vi blir upplockade kl 7 imorgon bitti och ska sen stylas och fa vara roller tilldelade. Det basta av allt ar att vi far betalt for att medverka!
Jag ar som vanigt skitnervos men det ska bli kul :)

For er som undrar sa landar jag 5 maj pa svensk mark igen, stannar en natt i stockholm eftersom vi ska pa Roger Waters konsert i globen tre timmar efter vi landat. Sa med andra ord ar jag hemma i Linkoping igen pa fredag, 6 maj.  Tanken ar att stanna i sverige till nan gang en bit in i juni och sen reser jag tillbaka till Bergen. Ska bli skont att fa mota er igen, har saknat er!


Kommentarer
Postat av: Agge

Fy fan vad coolt!!!

2011-04-30 @ 00:04:07
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0