another weekend passing by

Igår fick jag æntligen min bok på leverans, "the rough guide to India". Får mer insikt i hur jævla stort indien verkligen ær och tycker att resan kommer bli så sjukt spænnande och jag vet inte riktigt helt vad jag egentligen ska førvænta mig.


Dags o børja jobba sig igenom dom 1500 sidorna- med glædje!






Igår var vi ute med Arnstein (ja Lin, han heter det) o Marika på sumo och åt goooo (læs: och dyyyyyr) sushi, tog oss vidare till Garage dær vi støtte på vænner till Arnstein och jobbkollegor. Øl och massa brøøøl.






Och idag har vi stædat, duschat, ætit mat, sett på tv ... ja ni vet det dær man gør typ varje dag. Imorn ær det jobb på kvællskift den hær veckan, men bara 4 dagar før på fredag reser jag och Even till Lofoten!!! Ska bli sååå gøtt!



Kommentarer
Postat av: tila tequila

elfte januari är ett väldigt bra datum att flyga på, har jag hört. :D:D:D:D

2010-10-11 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0