køttros

Jag andas ut. Helg.

Nær jag och Even var i Berlin køpte vi biljetter till Berlinfestivalen på tempelhof, och vi skulle bland annat se Fatboy slim, boys noize, LCD soundsystem, Erol Alkan, Soulwax, Adam Green und so weiter. M E N , programmet kortades ned sista dagen så vi han inte ens komma dit innan allt var øver. Någon polisgrej om før mycket folk vid stora scenen eller nåt. Jag blev iallafall vældigt besviken, och fick nu ett mejl om att biljetterna kan anvændas før att se dessa artister 8 dec igen,,, i Berlin. FAIL! Så om nån vill dit, hojta så får ni två tickets for free!!!

Jag har før øvrigt korat mig sjælv till drottningen av speed-shopping. Førra veckan lyckades jag ju køpa 2 jackor på en cirka halvtimma, och nu senast klara jag køpa byxor, klænning och underklæder på 25 min!!! Har man ingen fritid, så utnyttjar man tiden man væntar på bussen till max.

Men så nu idag ær det æntligen fredag. Jag och Even har ætit taco och glor på simpsons. Imorn ska vi ut o æta sushi o dricka vin med Marika och Arnstein.

So long!

Kommentarer
Postat av: scatman

Om han verkligen heter Arnstein på riktigt så är han den coolaste människan i världen, om inte är det kul ändå :)

2010-10-10 @ 01:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0