hærliga søndag!

En hærlig søndag i slapphetens tecken.
Ett fint och vælbehøvligt samtal med Lin øver telefon, satte krydda på vardagen!

Mitt i den 20årskrisen man nu befinner sig i var det jævligt skønt o høra från Lin att man måste faktiskt INTE veta exakt vad man ska gøra om ett år, eller tillochmed kanske ett halvår framåt. Jag har ju fan alla møjligheter i livet!
Ingen stress, bara drømmar att førverkliga.


Igår hade vi mys. En handletur till byn før att senare ha ost & kex, vin och godsaker. Riktigt skønt, och galet att jag blir sænkt av ett glas rødvin nuførtiden.


pose nr 1: Jobbar ju konstant nu, men lyckades en halvtimma føre
jobbet i fredags ÆNTLIGEN hitta mig en jacka ! :) (ja det regnar alltid i Bergen)





mmmm. tur att de finns lite kvar till idag





God morgon min goserumpa

Kommentarer
Postat av: scatman

Du, det samma <3 jobba mindre och höras oftare?

Du är fettmedarslesnygg och evens rumpa har jag snart sett mer än min egen spegelbild. Sknar er båda <3 pusyuspuspsuosupsuspusupsupsssss



INGEN STRESS, NEJNEJNEJ, INGEN STRESS !!

-POntiak

2010-10-03 @ 19:34:25
Postat av: Stina

Ost, vin och kexkväll låter ju inte helt fel! Himla snygg jacka du hade fått tag i! Någon tjugoårs kris behöver du väll inte ha! Du har ju ett helt liv framför dig! Puss

2010-10-04 @ 17:46:07
URL: http://nygatanfyrtioatta.blogg.se/
Postat av: Ingrid "from da hood" Blomma

haha!!! kunde du inte ha varnat för nakenchock?!?!?! sitter här framför dattan och rodnar, jobbigt läge. fan vilken fräsch lägenhet ni bor i nu? värsta lyxen???

2010-10-06 @ 09:15:57
Postat av: Agnes

På något sätt känns det som om jag är hos er när jag läser det här. Kan föreställa mig exakt hur det skulle kännas att vara jag i en lägenhet med Evens nakna rumpa och en massa smaskiga kex som jag inte skulle kunna låta bli att låta mig bjudas på (och sedan få dåligt samvete för att jag alltid hinner äta upp mitt eget innan jag bjudit igen). Av någon märklig anledning är jag helt bekväm med denna känsla! Saknar er.

2010-10-07 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0