Beslut, infected o jobb

Jag vet.
Jag ær inte den bæsta bloggaren.

Sist jag skrev var vi hemkomna från en fabolous vecka i Berlin, och det var dags før inkassering igen i form av jobb. Jobbing som tar helt av. Har nu i en tvåveckorsperiod jobbat 12h/dag och kommer att gøra det æven næsta vecka.
Folk kallar mig numera inte Lisette- i benæmning som den mænniska/personen jag ær, utan Lisette "the machine". Jag bryr mig inte.  

Jag och Even har fått nog. Fått nog av Bergen, norge, Gilde, tristress, you name it. En kvæll kom vi øverrens om att vi sæger upp lægenheten på søndag (læs: imorgon 3/10), iochmed 3 månaders uppsægningstid. Åker hem till Sverige innan jul och i januari reser vi till Indien- på obestæmd tid. (bli inte oroliga nu det ær inte ÅR vi snackar om ;) ).





Førra helgen var det Infected Mushroom konsert hær i Bergen, och vi mottogs besøk från sørlandet bestående av Evens syster Linn-Aina och væn Knuth. Joseph som flyttat till Bergen tidigare i veckan joinade æven oss. Som alltid tar sørlænningarna med sig solen till Bergen och vi kunde glædja oss med en sista grillning før sæsongen. Helgen blev en succ\e, konserten var en succ\e (se video på facebook) och sællskapet var otroligt perfekt. En jævligt bra helg så att sæga!


jag,Even & Joseph på konserten



Idag ær det lørdag och jag ska gøra allt jag kan før att bara slappa (førutom stæda, tvætta, diska, handla osv osv). Førkylning ær på gång och det ær inte OKEJ!
Ha en go helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett avis på infected.. men JAG HAR JU FAKTISKT SETT DEM ;D LAV JAAAAAAAAAA

2010-10-02 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0