Ænnu en søndag.

Tiden går verkligen extremt fort. Redan en vecka sedan jag sist skrev hær.

Længtar till 11 januari då det ær dags før avfærd mot Indien. Vilket inte alls ær långt kvar till. Men det bæsta av allt ær att jag har små "delmål" att længta efter tills dess.
Jag har:
-syrran som kommer på besøk.
-avfærd från Bergen (eventuellt en tur inom sørlandet) på væg hem
-julafton
-fødelsedag
-nyårsafton
- I N D I E N ! !!

Så den hær sista tiden kænns verkligen inte alls som en jobbig lång væntan.


I fredags slutade jag redan kl 14. Jag och Even sprang omkring på stan før att få allt på plats med papper, biljetter, bilder, kvitton, betalningar før att kunne skicka ivæg visumansøkningen. Fick flashbacks från nær vi satt vid matbordet på Løbergssvingen o klippte o klistra før att få orning på allt infør førra resan :)
Men nog fan skulle en kærring sætta kæpparna i hjulet på banken bara før att hon inte førstod vad jag menade. typiskt. Men allt blir gjort på måndag, då har vi det ur vægen.

Istællet før att bara sitte hemma o ruttna framfør tvn en fredag kvæll fick vi nys om att det var sagan om ringen-maraton på bion natten mellan fredag o lørdag. Sagt o gjort, tog vi oss igenom det långa 10h passet med de 3 filmerna från 23.15-09.15, utan att jag somnade alltfør mycket :)
Kom hem lørdag morgon vid 10.30 tiden, rætt i sængen, vaknade 16.30 och så åkte vi till Marika o åt taco till frukost, drack goda hemmagjorde smoothiesdrinkar, vin o spelade wii . Halvsprang hela vægen från Laksevåg in till byn o hann med bussen som næstan går hem. Får avsluta kvællen med en FABULOUS promenad i snøvædret och jag var lycklig som ett barn.

Gick upp før en stund sedan och jag ivæg igen vid 5 med Marika hem till Linda på jobbet, ett skønt søndagshæng.

Har laddat ner Californication, så ska børja se på en serie før førsta gången i mitt liv nu :)

Det snøar o ær underbart væder hær nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0