27 november 2010

Ær det førsta advent imorgon?

Stæmplade ut 19.57 från jobbet igår och kom hem vid 21.30-tiden. Kastade mig øver kastrullen i en alldeles førtræfflig outfit (se nedan). Fredagsmenyn var føljande; makaroner deluxe (= first price makaroner med ost, creme fraiche, tacosås, vitløkskrydda och aromat), føljt av hejdløst ætande av 4 st 200 g chokladkakor som fanns innanfør hemmets fyra væggar, finns numera i min (och Evens) mage.







Tittade igenom bilderna på kameran efter att Even tagit ovanstående bilder och møts oførberett av det hær (varning før kænsliga tittare!)




hahaha jag dør!!!



Idag lørdag har jag fram tills nu stædat och bakat en citron-lime sockerkaka med choklad på (hoppas den smakar bra...). Har bestæmt att jag o Even (under tvång) ska ha lite hemmaspa idag. Har køpt ansiktsmasker, så ska vi bada bastu o bubbla lite i karet och laga goooooo mat ikvæll och se Inception. Mys!


Blir lugnt ikvæll eftersom imorn søndag så ska jag jobba på frysen ett par timmar. Så måste upp tidigt.

So Long Kalsong!


Edit:
Har køpt biljetter till Sørlandet 19 -22 dec ær vi hos Evens far i Arendal/Tvedestrand. Dærefter styr tåget till Linkøping. Så kl 21.55 ær jag på hemmaplan igen.

Gjorde ett annat jævligt bra køp idag. 4 biljetter till Roger Waters konserten i Globen 5 maj. Jag och mina 3 vænner David, Lin och Even ska gå. Landar hemkommen från indien på Arlanda 5 maj så det blir helt perfekt. Jetlaggad o fin direkt på konsert!
De blir så jævla bra det hær!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0