Malayyyysssiiiiiaaaa

Langkawi, Malaysia. Storre o an Koh Lipe och definitivt mer bebodd. Mastodont stor strand med diverse "attraktioner". Som till exempel Jet-ski och parasailing- CHECK pa bada :) Helt javla sinnesroligt, jag och Calle korde Jetski o sen provade Sebbe, Even, jag o Calle parasailing. Inte sa dum dag det...

Har traffat en svensk Anton som ar mycket trevlig och hanger med oss pa diverse ting. Vi har stralande sol och ett skambilligt och nice boende med stort bra musik som spelas i baren/chillstallet.

25e eller 26e, har inte bestamt oss annu tar vi oss vidare mot Koh Phangan dar det vankas full-moon party :) Ska bli kul, da moter vi ocksa upp "tjejdelen" (jag raknas numera inte till det kvinnliga hormonet, omringad av 4 karlar) av babesen som vi vart ifran en stund.

Blir inte mycket mer bilder pa bloggen fran resan, min mobil ar ju typ stulen, min mp3 likasa och kameran ar helt kaput efter ett bad. Typiskt mig att vara SAMST aven om jag  inte kan ansvara for en stold .

Love you.

Kommentarer
Postat av: Maruski

Hej gumman. Fan vad bra ni har det!!! Men det är ganska gött i bergen nu med.. Sol och värme!! Firade förra helgen 17e mai, det blev en jäkla brak fest. Fått jobb i en butik på galleriet och ska även jobba extra på gina tricot i åsane nu =)

Så äntligen har det löst sig med jobb... Men saaaaknar dig!!!!!

Ta det lugnt när ni kommer till Thailand, åk helst inte till bangkok.. ska vara ett jävla hulaballoa där, iallafall vad de säger på nyheterna o i avisen. se upp för röd skjortorna!!!!! ;)

Hör av dig sååååå fort du kommer till norge igen, då vill jag ha en låååång fika med dig och höra allt kul ni gjort.

Take care my friend, hälsa Even kraaaaaaaaaaaaaaam

2010-05-24 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0