En minnesvard rutt



Tillbaka i Padang Bai efter var mopedturne. Hela och rena, glada och nojda.
Vart pa delfinbattur, snorklat vid ett japanskt vrak fran 2a varldskriget och sett "the black beach".
Har omedvetet kort 1700 moh iford endast shorts & tshirt i hagel/regn-storm, kort fel en gang och sen hittat ratt. Jag trodde helt seriost att min sista stund var kommen. Dyngsura och totalt utmattade gick jag sedan o la mig 5 min efter incheckningstid och sov till dagen efter, dvs ca 14h. Utvilade, halvtorra och med solen i ryggen tar vi oss vidare till Ubud. Ater, orkar inte mycket mer o sen kor vagen tillbaka till Padang Bai.

Om nagra timmar flyger vi till Vientiane i Laos.




Kommentarer
Postat av: Stina

Känns skönt att du följer med oss här hemma. Jag förljer er med ska du veta! En aning avundsjuk är jag allt, ser så himla underbart ut! Kommer du hem till Sverige över sommaren eller ska ni bo i Norge? Kram

2010-05-10 @ 16:01:12
URL: http://nygatanfyrtioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0