vietnam

Eftersom  att resdagboken ar det samsta i denna varld, sa far jag fortsatta att halla er uppdaterade har. Typsikt trakigt o jobbigt att byta stalle nar man redan borjat- vem vad kan jag gora?

Just nu sitter jag pa "the Drift Backpackers Hostel" i Vietnams huvudstad- Hanoi. Ar makta irriterad for runt omkring mig surrar smaflugor, i antalet invanare pa jorden.

Efter Guilin tog vi oss in i Vietnam, smartfritt. Vidare till Ha Long Bay (las hur resan gick till pa laxchief.blogg.se). Battur i 24h, som var fett underbar!!! Och nu ar vi alltsa i Hanoi. Sammanstralade med HanniBanni och Ylva igar och vi rojde hostelet. Vart sallskap, kanda sen innan var nu 8 stycken och vi kande oss som en skolklass.

Inatt fick vi sova 6 pers, pa 3 sangar- i ett 8 baddsrum. Enkel matematik ger ett resultat till 11 overbefolkade personer i ett rum gjort for 8. Svettigt, rorigt och snarkigt varre!!! Inatt for vi forhoppningsvis egna sangar.

Om 3 natter, 31 mars, flyger vi till Nha Trang pa sydkusten- ocksa i Vietnam. Dar blir det forsta riktiga beachen och varmen, SATAN vad jag langtar. Har ser vi ut som aliens sa vita som vi ar.

Nu ska jag aterga till nagot som formodligen ar lika slappt som detta.
ciaoba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0