Hanoi- igen

Dagens klockrena star calleponken for. Det hela utspelar sig i ett samtal mellan Calle och en fransman. Dialogen ar foljande:
(Calle) - ...  OH, so what's your name?
(fransmannen) - Jack
(Calle) - Okej, well I don't know how to say that in french.
Foljt av ett diskret asgarv fran mig och Ola.

Om akkurat 3 timmar aker vi taxi till flygplatsen har i Hanoi for att ta flyget till Nha trang kl. 06:20 Sa det ar ingen vits att sova (som om det vore mojligt).

Hostelet vi har bott pa dessa 4 dagar har var vilt. Inte en sekund pa dygnet ar det tyst, men det har vart ett schysst stalle. Lite val "backpackigt-attitydigt" nastan. Med risk for att lata javligt trakig. Men nu ar vi pa vag igen. Har jobbat upp en vettig resplan. Kommer till Kambodja om en vecka, darefter till Indonesien (las: Bali) i 3 veckor. Ska bli forjakla gott. Hannibanni kommer och moter upp oss dar med.

Idag at jag en av varldens godaste varrullar och VARLDENS I SARKLASS GODASTE carbonara. Haromdagen at jag 5 middagar under 3 h. Jag ar tjock, men lycklig.


(**plz ge mig en kommentar sa blir jag annu lyckligare**)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha de stöört nice! är väldigt avis måste jag erkänna, dock var det en riktig vårdag här hemma idag!! Saknar er och vill se bilder!! KRAAAMS

2010-03-30 @ 20:56:43
Postat av: Anonym

Bettis.. ja e så avendsjuk...

Jag jobbar och slite som aldrig förr här hemma, längtar till helgen då det blir påskmat :D..

Du ja måste berätta en pinsam sak.. DET ÄR NOG DET PINSAMMASTE JAG VARIT MED OM... men d tar vi på msn ;D...

PUSS BABBSEN

2010-03-30 @ 22:54:56
Postat av: Ingrid

ni verkar ha det fantastiskt. är avis avis avis avis avis. förövrigt har jag drömt om dig de senaste tre nätterna, tror mitt undermedvetna saknar er lika mycket jag gör nu!

2010-03-31 @ 00:06:06
Postat av: Anonym

Hej hjärtat!

Bali..............nej då jag är inte avvens...(eller hur)

Jag förstår att ni har det bra och enligt bloggen behöver jag ju inte oroa mig för att du inte äter.

Vi skiter i påskmat i år och sliter fram grillen annars är det bra här.

Vi har bytt bil...

Mattias fick som han ville.

En HOnda lite sportaktig men endast 2 dörrars, jag hatar den men han fullkomligt älskar den.

Är som värsta snorungen när han kör...ja du vet ju hur han kan bete sig..

Älskar dig och det går inte en dag utan att jag tänker på hur ni har det

Längtar efter er!



Puss puss



Lhc är klara för semi...tjohoooooooo

2010-03-31 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0