Guilin

24h hard seat ar, och kommer att forbli en engangsupplevelse i mitt liv. Helt javla javligt ar den enda ratta beskrivningen. 20 min somn pa hela resan, resterande en standig kamp mot klockan.

Val pa plats i Guilin, har ar det minst 25 grader varmt DYGNET RUNT!!! Hostelet ar sjukt nice, 10 spann natten i dorm, men franochmed idag ar det fullt sa jag o Even far bo ensamma i dubbelrum for 35 spann natten. SJUKT NICE!!!

Sa, igar spelade vi kort, idag har vi spelat kort och gjort stan. Det ar sa javla sinnesykt vackert har. Sa imorn blir de utflykt till risodlingarna. Dagen efter det, pa tisdag (om jag tanker ratt?) sa ar det sista dagen har, da ska vi aka bat, o leka gatumusikanter (calle har kopt gitarr och munspel).

Har i "landsortsbyn" (5 milj. invanare) far man verkligen kanna pa hur det ar att vara en offentlig person. Vi ar som gratis zoo for kineserna, eftersom att det inte riktigt ar en turistby.

Linda: Pussa sonder alla fran mig, forsatt o kommentera sa jag vet vad som sker hos er dar hemma.

alskar er!!!


GAR EJ O UPPDATERA PA RESDAGBOKEN!!! SKRIVER MASSA INLAGG, MEN ALLA KNAPPAR F;RUTOM PUBLICERA-KNAPPEN FUNKAR. TYPSIKT.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0