aktiviteter

Snyggast just nu: Agnes Käll och Linda Zimdahl

Hemkomsten till Sverige var grym, men som Calle sa, så landar man rätt fort ändå. Tanken känns så sjuk att jag för några få dagar sedan satt i +35 värme på andra sidan jorden och levde i lyx och frihet. Nu när jag sitter här, känns det som att mina 100 dagar på resande fot har vart en lång fantastisk dröm.

I lördags fick jag till slut träffa lite gammalt folk. En gammal hederlig förfest på platsen, och en lika gammal och hederlig förfest hos Agnes. I princip ALLA var där! Alla var hemma. Det var fantastiskt roligt och jag njöt av att få återse Linköpings guldklimpar.







Jag vill lägga upp en bild på Ingrid men jag har ingen :'(






Vaknade upp, sen blev det pizza ute i solen på Agnes balkong. nice!






I fredags tog min kusin Jennifer studenten, jag hoppades på att det skulle vara min dag. Älskade studentdagen. Fick iallafall deltaga som gäst vid hennes mottagning och blev dragen på bekostnad av hennes familjs champange och cider. Jag skäms lite.



Har nu äntligen telefon med nummer så att man kan nå mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag har kollat din blogg 35 gånger sen vi skiljdes åt för o se det spännande inlägget du planerade att skriva.. haha.. jag blev också dragen på student-gratis-dricka..inget o skämmas för gratis är alltid gott!! :P och förresten tror jag snyggast just nu är du själv :) så atte.. jag ska lägga upp en bild på dig :D

2010-06-15 @ 00:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0