Ett avslut på något fantastiskt

Drygt 4 kilo lättare (under 70kgklubben (crew: Sebastian Brandtberg & Lisette Helsing)), med en ryggsäck desto tyngre och en explosion av upplevelser i minnet, sitter jag nu framför datan på loftet i Ljungsbro- återförenad med mina käraste.

Utan varken mobil eller nummer är jag minst sagt handikappad och avskärmad från omvärlden (förutom facebook) och känner suget efter att få smsa lite. Egentligen till vemsomhelst, bara för att det var så länge sedan.

Snabbfakta från resan:

vi har:


Rest i exakt 100 dagar.
Filmat cirka 5 timmar av dessa
Besökt Ryssland, Kina, Vietnam, Kambodja, Indonesien, Laos, Malaysia & Thailand (fråga mig inte hur vi hann?)
Varit som flest 10 stycken resande tillsammans, grundcrewet är 6 (5 av oss har rest tillsammans från start-mål)
Hört Bad Romance fler gånger än dagar vi har levt allihopa tillsammans, någonsin
Dansat från det att solen gått ner, tills den gått upp igen
Ätit en normal västerlännings livsförbruk av ris på 100 dagar.
Ätit antibiotikakurer för dom mest bisarra sakerna
Druckit (många) buckets
Lyssnat på Gorillaz album Demon days VÄLDIGT många gånger
Shoppat tills du stupar
Tagit dykcert, åkt/kört Jetski, parasailat, kört massa moppe.
Blivit bestulna och lurade

Hursomhelst, min upplevelse har vart så jäävla grym! Jag har rest med världens härligaste gäng och jag saknar er så jävla mycket redan! (läs: kom hem igår, onsdag 9 juni).

Framtiden är redan förbestämd (om allt går som det ska). Roskilde om 2 veckor, jobb i Bergen påbörjas 12 juli och framåt jul/årsskiftet är jag och min kära Even på väg till Indien, Nepal och Japan. Det är det jag hoppas på i skrivande stund, men man vet ju aldrig vad som händer.

Som Calle skulle sagt MITT LIIIIIIIIIIIIIIIV! Helt jävla underbart!

p.s Sverige är för kallt för mig. Ge mig sommar.


Kommentarer
Postat av: GUUUMMANHHHH!

:'(

Jag gråter inombords.



BABUSCHKA IS GRAAAANDMAAH

2010-06-11 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0