en liten parentes

Ett par fa rader fran min sida av varlden. Hade varldens basta festkvall nagonsin whatsoever fullmoon kvallen/natten/morgonen 29e maj 2010 pa Koh Phangan, Thailand. Klockren kvall med klockren musik och manniskor. Motte upp Lin och Hannibanni pa stallet, jag och grabbarna bodde i sjukt sota sma pastellfargade bungalows pa en resort med personal och mat i varldsklass!

Jag och krabbarna slapade oss over till Thailands vastkust med varldens svettigaste bussresa nagonsin till Krabi och darefter vidare till dagens stalle Ao Nang. En lagom stor "stad" med al;t du behover och mer dartill. Antligen fatt mitt javla hotell med pool och stormtriv. Gjorde tva dyk igar vid Phiphi och fick se bland annat hajar, skoldpadda, lionfish and you name it! Idag har vi vart pa battur runt 4 oar, snorklat och solat... innan regnet kom. Sa just nu ar inte vadret det basta (darfor jag spenderar extra minuter har ;) ). Ikvall blir det val ut o ta ett par bira eller nat for att saga adjo till britten Simon som rest med oss lite avochtill, som vi motte forsta gangen pa transibiriska i mars. VIKTG PARENTES--> (jag ar alltsa inte vitst i ganget langre, och Even ar inte heller aldst:P)

Imorn aker vi till Bangkok, sista destinationen. Blir dar nagra dagar sen bar det av hemat.
Onsdag morgon ar jag hemma igen pa svenskt mark. Kanns makta konstigt, men det ska samtidigt bli helt javla great!!! :D

LOVE!


Kommentarer
Postat av: Lin

Gissa vem som ar pa samma o som mig? MEXIKANEN! gigiigigiigii

2010-06-04 @ 13:25:30
Postat av: babbalichious

WE missssssss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2010-06-05 @ 11:58:13
Postat av: Anonym

Tänkte åka ner till Link i helgen. Det vore väl trevligt ändå, att ses? Mindre än en vecka tills dess. Detta känns lustigt fantastiskt.

2010-06-06 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0