tiden går framåt

igår lyssnade jag førbryllat till ett stycke ur en fantastiskt vacker opera i cirkus 50 min. Trots det att jag inte førstår ett skvatt italienska så var det som att jag ændå føljde med.
Jag ønskar att jag fick med mig namnet så att jag kunde dela med mig. Dessværre inte.

Just nu återstår bara två arbetsdagar kvar før min del på vældigt, vældigt længe och jag spricker av længtan att klockan ska slå 15 på fredag eftermiddag. Ett før mig, heligt klockslag.

Det bæsta av allt ær att jag har många små delmål att se fram emot nu enda fram tills 28e februari, då flyget mot Moskva lyfter från Arlanda. Så væntan blir inte så lång.

29 januari- sista arbetsdag (firas med sushi och ett par glas vin med Even och Markus)
4 februari- flyttar från Bergen (bott hær øver ett år!!!), åker till Evens pappa i Tvedestrand.
10 februari- resan ut ur Norge fortsætter mot Linkøping dær vi blir fram tills resan.

... o ja, resten listar ni ut sjælva (det RIKTIGA heliga datumet)

Jag vet att jag tjatar om den dær jævla resan, men det ær ju fan det som mitt liv kretsar kring nu, så ge upp me o gå in hær om ni inte vill høra mer tjat...

hejss

Kommentarer
Postat av: Bosse med B

Tjata på för fan!

2010-01-28 @ 23:35:56
Postat av: smuffylicous

Du typ living the dream? WOOOOP

2010-01-31 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0