Resinfo+ blaj

En update från våra resplaner. Det kommer vara mestadels det jag skriver om framøver. Det ær ju det enda jag tænker på, i princip.

Før den som vill veta (før sen som inte vill veta hoppa nedåt):

Vi ær ett gæng om 5 personer som har bestæmt oss var att ta oss till Kina by train via Mongoliet.

We are
:
Jag (obvious), Lin Mattsson, Even Langmyr, Sebastian Brandtberg och Carl Schander.
Vi har bokat resan via Kilroy.
Kostnad cirkus 14500:-

I priset ingår detta;
-Flyg Stockholm Arlanda- Moskva 28 februari 2010.
-Transfer Moskva flygplats -> Hostel
-2 nætter i Moskva
-Tåget till Kina, genom Ryssland, via Mongoliet
-Visum i dessa 3 lænder
-Full førsækring tecknad ca 97 dagar.

Dyrt kan tyckas. Men enkelt och sinnersjukt vært.

Planerna hitills ær Kina 2-3 veckor, Beijing och Shanghai.
Dærefter søderut.  Akutella førslag Vietnam, Laos, Kambodja, Thailand, Sri Lanka, Malaysia, Indonesien, Filippinerna.  Vi vill helst ha en så spontan resa som møjligt men vi får se hur det slutar. Planerna kommer att formas till en något klarare resrutt nær vi återses i Linkøping (snart snart snaaaaaaaaaart :D )

Før er som inte orka med massa resesnack. Gott nytt år på er.
Jag har ingen kamera i Bergen så blejr inte mycket bilder nuførtiden.
Mitt jobb går bra.
Min hælsa ær ok.
Lægenheten børjar sakta men sækert tinas upp.
Even ær fortfarande en ostepop.

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0