en framsikt

Dags før en rjeæl uppdatering? I wish. Men det kænns lite væl tafatt utan bilder, då jag inte ær så bra att beskriva med ord. Kameran befinner sig næmligen i Ljungsbro.

I sverige hade jag det mækte fint.

-En fin julafton, precis så som jag vill ha det tillsammans med min familj och syrrans proffsiga kockkunskaper som gør julmaten lite extra bættre æn alla andras. Tro mig.

-En juldag utan dess like i fylla. Natten mot min 20års dag och Lin var noga med att se till att ingen kom att missa det. Allas bankkort førutom mitt gick varmt i baren och jag fick inte med mig hælften av vad som hænde. Dansade utav bara helvete, did the dance med Lin och avslutade det hela med, vad jag tror var ett djupt och seriøst samtal, med Stinas kusin Mattias. Say what?

-Annandagen, min fødelsedag, 20årsdag och jag vaknar upp snurrigare æn gårdagen och inte alls med. Får besøk framåt kvællen nær jag børjar likna en mænniska och dom flesta skrattar åt mig. Jag har en fin fødelsedag och jag fick en TAMA-fucking-GOTCHI! (och før den som vill veta, jag har behandlat den væl,  den ær redan  tonåring)

Två dagar gick fort førbi och jag reste tillbaka till Bergen. Gladare æn någonsin denna gången. Inget sorgligt farvæl inte, jag vet att denna gången ær det bara før en dryg månad, och en månad går fort. Det vet vi ju alla.

Om två månader reser vi, och två månader, det ær  ju heller ingenting... eller hur?

Imorgon børjar jag på nytt jobb. Minde sjokolade, måste jag skriva att jag ær nervøs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0