hjälp!

Kan inte längre sova.
Packning, pass, siffor, biljetter- allt möjligt snurrar runt i huvudet och framför ögonen så fort jag slår ner huvudet på kudden. Det är för mycket på en och samma gång vilket gör det helt jävla omöjligt att somna.
Väl till sömns efter alltför mycket stånk o stön drömmer jag dessutom att jag är gravid och håller på att förlösa en lite pöjk. Jag gråter av förtvivlan, allt som jag förberett nu inför resan är bortkastat. Jag sitter strandad (det är ju iaf en strand) med en unge hemma 20 år framöver.

Vaknar till slut upp och kan andas ut, men kan inte somna om utan går upp och sitter nu och "arbetar". Jag och Even har nästan ett kontor här på loftet där vi scannar in, kopierar och skriver ut passkopior, antecknar var land valuta och sköter pappersarbete sjukt snyggt.

Det här börjar gå mig åt huvudet. Magen vrider sig och skriker av nervositet och jagh vill inte lämna min familj ännu en gång.

Nu är det bara 3 dagar kvar, sen kommer nog det mesta släppa när jag väl är iväg.

Jag har ingen aning vad jag har gett mig in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0