julhelgen

Kom oskadd hem efter en tyvärr alltför vanlig försenad sj-resa.

Firade en traditionell jul- men utan julfeeling. Jag är väl i övergångsåldern nu när julen är mest skön för att man är ledig(fyfan så jävla tråkigt det låter). Men- Även den svenska tomten tyckte att jag hade varit snäll i år.





Juldagen, även den firades på traditionellt vis. Dvs på L'orient med många kända faces. Trevligt som satan! Blev tvångsfirad med ståtligt födelsedagsjungande och värmeljus i ett fint led vid tolvslaget. Tack kära ni! Nu är jag alltså tjugoett,   läskigt. 








Puss!



Kommentarer
Postat av: scatman

AAAAMEEEEH nyår dååh

1-2-3 FANTA OCH ROSé

2010-12-28 @ 23:50:08
Postat av: Agnes

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT. Jag är sämst på allt som hör födelsedagar till, speciellt att komma ihåg dem! Ska gratta sönder dig imorgon. Längtar!

2010-12-30 @ 21:07:34
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0