Utkast: April 25, 2010

Kuta har vi numera lamnat bakom oss.

Hanna har anslutit sig till var lilla skolklass och vi ar numera 7 stycken i jarnganget. Kuta var grymt overskattat, dyrt och alltfor mycket hets och turister.

Igar nar jag paborjade det har befann jag mig pa Lombok, i Sengiggi tillsammans med Hanna & Lin for 2 natter- only girls. Skona avkopplande dagar i var egen alldeles egna takt. Private beach och drinkkvall next to the sea. fantastiskt!

Idag akte vi ikapp grabbarna som tog raka vagen ut till den lugna, valdigt lilla paradison gili meno. I samma veva som jag klev av baten satt jag pa introduktion for dykkursen jag numera fullfoljer i tre dagar. Idag gjorde jag mitt forsta scubadive dyk mitt ute pa oppna havet. HELT SJUKT NICE! Sa nu ar det mycket teori och koncentration men allt ar absolut vart det.

Min mobil ar stulen/ borta sa jag nas bara via internet numera. Linda, svara mitt mejl ar du snall.
Love (bilder fran dyk m.m kommer imorn) :)
cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0