lite mer

Har nyss betalat for 5 hotellnatter, en halv dags mopedhyrning, 145 miljarder liter vatten, bussresa till Saigon (ca10h) ochj totalt faller alltin pa 200 ynka riksdaler. Det ar sa sinnessjukt billigt att jag nastan trillar av pinn.

Annu ett trevligt exempel pa hur billigt det ter sig vara har ar gardagen. 46 drinkar (rom=cola och vodka=cola) kostade 220 kr. Alltsa ca 4 kr styck. INSANE!!!


Haromdagen var det Liberation day, fyverkerier i nastan en hel timma. MASSA massa MASSA folk pa stranden.


Sebastian och Even i bakgrunden pa stranden med fyverkerierna i bakgrunden :)


Jag o sebb pa stranden


Ola o en farksgjord mangosmoothie


smuffilicious


lin tranar utfallssteg i bakgrunden... eller nat


Ikvall aker vi vidare till Saigon, och darefter 2 daga ar vi i Kambodja :)

Woho so long!!!


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig måndag! :)

2010-04-05 @ 08:05:59
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Maruskiiii

Åhhhh vad jag är avis... Back in norway nu där drinkarna kostar en hel förmögenhet :(

Ta hem lite till mig vet ja... :)

Skit kul att läsa dina inlägg, var ska ni efter saigon?? Eller det har ni kanske inte planerat inu. Själv söker jag jobb som bara den, skickat iväg typ 20 ansökningar på nätet och imorgon ska jag lämna lite cv här o där. Allting har ju varit stängt nu under påsken, det har varit så jäkla dött... Så det ska bli najs att se lite folk igen på gatorna. Saknar dig här..... Hoppas du kommer tbx sen iaf!!!

Hälsa gänget och ha så jävla ball... skriver snart igen.

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-04-05 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0