BILDER!!!

Efter en alltfor intensiv dag pa stranden ar alla numera rodare an kraftor och stelare an Leif G.W Persson och har inte en knutta energi kvar i kroppen eller knoppen. Sjalva dagen i sig har varit fantastisk. En alltfor pafrestande fotbollsmatch agde rum och jag vagade till slut flasha mina pukor till brost.

Som rubriken lyder har jag nu lyckats fa in bilder pa datan for en gangs skull sa jag tankte dela med mig av ett gang efterlangtade.

I inbordes ordning (ursakta dom snea bilderna och den kaotiska ordningen), Ryssland, moskva --> Vietnam, Nha trang:

Ryssland:

Jag bestallde in en "hot chocolate" och jag fick minsann exakt vad jag betalt for. HET CHOKLAD. nej tack




Transibiriska(ryssland, mongoliet & Kina):


morningshot


Lin och "babuska-vodka-dadada-njetnjetnjet-ryssen"

Kina- Peking:


In the midel of the street (ja det ska vara felstavat)


party

Kina-Shanghai


Forsta dagen med varme pa resan-parkhang


Chill efter shopping

Jag har inga bilder fran Guilin i Kina, Ha long bay (batturen) och Hanoi, Vietnam pa min kamera sa det far ni se en annan gang. Och kvar aterstar da bara bilder fran Nha trang dar vi ar nu. Knappte nagra fa idag.

Nha Trang-Vietnam


sadar nu far ni noja er en liten stund!!!
Love you

Fran mig o Even


Kommentarer
Postat av: Lula

Snacka om glassarliv:)

2010-04-05 @ 11:57:09
Postat av: Agge

Upptäckte först IDAG att du uppdaterar bloggen. Så fint ni verkar ha det! (nej jag har inte blivit snäll) inombords svär jag och spottar för att jag är så grymt avundsjuk. Saknar er något bedrövligt. Hemma är det kallt, brunt och vanligt. Enda vårtecknet är att Bosses har öppnat (fattar inte varför). Kom hem snart och gör mig sällskap tack!

2010-04-05 @ 15:41:48
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0