Bali


just nu haller vi till pa Kuta.

Att ta oss hit var en pers. flyg 2h, flygplats 22h sen flyg 2h igen. Men nu ar smartan glomd.
Det ar varmt, alla provar att surfa- jag ar for feg. Vagorna ar for stora o laskiga.
det ar varmt.
Det forsta jag mots av pa mitt hostelrum nar vi anlant ar en feting till kackerlacka= inte OK.
Byter hostel och jag trivs mer an vad fisken i vattnet gor. Jag ar fraknig som fan, och en liten aning brun, mitt har ar skamslitet.

Idag ar det "tjejernas dag" i sallskapet. De tva seriosa karlarna Seb o Cal kopte frukost till mig och Lin utan forvarning :) och sa fick vi valja att idag skulle vi ata sushi (och yes vi vagade det, och det var skamgott!!!)

Nu ma ja ga, har shoppat lite idag. Bali ar SKAMDYRT om man jamfor med den lyxen till vana man haft hitills gallande priserna.

Imorn ska ja till tandlakaren och jag ar lite radd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0