update

Ja vel, då kanske det var på tiden för en uppdatering. Jag fattar mig kort för att inte göra er uttråkade.

Jag har jobbat som in i helvet i det sista. Numera på en annan avdeling på gilde som kallas så vackert för baljevaskeriet. Det talad väl mycket för sig själv? Tung, svettigt, blött och jävligt är det, och så mör, sliten och trött som jag är i kroppen varje fredag har jag nog aldrig vart förut.    Mina biceps håller på att förvandlas till något som liknar en mans armar. Coolt. kanske inte.

Even
har fyllt hela 24 år, det firades med restaurangbesök, bio och öl. Helt bestämt av honom. Det blev en fin dag.

Igår, lördag var jag och AgnesIKEA och shoppade loss. Helt exalterade åkte vi till Åsane och strosade. Vi köpte nya glas, moppar, doftljus, bak/ matlagningsredskap, kastruller, knivar, stekpanna och ett alldeles FABULOUS durkslag! Kollektivet på löbergssvingen känns som ett helt nytt hem, ett nästan bebobligt sådant! Inte nog med det, vi har köpt en dammsugare också. Fantastiskt!


Agnes och "gratis-glass"^^

IKEA besöket avslutades självklart med körv och glass. Vi betalade för en strut me glass, men faktum är att vi tog påfyllning en gång i smyg. Jag kände mig snuskigt kriminell.

Hemma blev det full städning och sedan lagade jag mat, och vi drack vin och åt cheesecake till efterrätt. Agnes kom fram till att hon ska gifta sig med en gul lök och jag med en körv. Sjukligt äckelmätta lade vi oss tillrätta i soffan till Edward scissorhands, varav jag slocknade efter 2 röda.

Agnes vin och cheescake :))


Idag har jag och Even spelat dataspel och nu ska vi sex. hejdå.




Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag är så tacksam att ni ägnar er åt sex medan jag jobbar!! Tänk så pinsamt det skulle kunna bli annars. Nu när jag kommit hem kan vi alla sova i lugn och ro (FEL! när svartingen gått och lagt sig kan vi alla sova i lugn och ro). Ses snart (förhoppningsvis) och tack för en mycket trevlig helg!

2009-09-21 @ 00:33:07
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG VILL INTE VETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU ÄR MIN BEBIS OCH PYSSLAR INTE MED SÅNT!!



ÄLSKAR DIG...........................

2009-09-21 @ 08:17:59
Postat av: Ingrid

har en enorm sakna er och löbergssvingen 9 dag. enorm. saknar till och med den gröna byrån i matrummet. saknar till och med grannens läskiga katt. saknar nästan råttan i köket.

2009-09-21 @ 18:53:24
Postat av: Frida Fräjs

Du är lika skön som alltid :)

Kul att du gillar min blogg. Det beror inte på mitt sällskap att jag uppdaterar sällan utan jag har nog alltid varit rätt kass på det. Jag försöker läsa din blogg också så jag håller mig uppdaterad.

Kram

2009-09-26 @ 18:07:40
URL: http://darlingkennedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0