Idag lyser inte solen lika starkt.

Jag gør det officiellt. Jag kommer hem øver jul. 18e december landar jag på Arlandas flygplats, och den 28e december återvænder jag till Bergen. Landar, ja, du læste rætt. Jag ska flyga. Det var idiotiskt av mig att boka flyg till Sverige, eftersom att detta innebær att jag endast får medhava 20 kg packning. Hade jag haft huvudet på det rætta stællet under bokning hade jag tænkt steget længre.     Jag ska ju bara stanna hær till februari, vilket innebær att jag har en miljon grejer att få med mig hem, efter att ha då bott hær i 1,5 år. Nu får jag inte med mig ett skit.
Men så kan det gå.  Det viktiga ær att jag øverhuvudtaget ska få fira jul hemma, tillsammans med min familj i år (och det ær det vært den dær "billiga" 3600 kr resan).


Idag ær det søndag, och nu ær klockan 13.08. Even ligger fortfarande och sover, Linda ær och jobbar, Ola och Lin ær på fløyen och jag sitter i soffan och ruttnar. Agnes har læmnat oss før ett gråare och tråkigare Linkøping, men tack gode Gud blir hon inte fast dær. Utan hon ska ju vidare hon med till Væstafrika i 7 veckor. fett. Ola har anlænt, och før några fjuttiga timmar var den originala familjen återførenad hær i Bergen.

då och nu




Vi har nu bestæmt oss før att vi reser transmongoliska jærnvægen i mars, det kommer bli sjukt fett. Ankomst Beijing (Kina) och sedan tar vi oss runt i Asien bæst vi vill. Før førsta gången har jag ett riktigt mål och kan se slutet på denna Bergen vistelse. Vad som komma efter resan skall, det tar vi då...'



I helgen har det vart soligt i Bergen och mitt ansikte har fått 5 min med D-vitamin.





Nej nu får jag gå upp o skaka lite liv i gøbben.
Hejs (kl. 13.33)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BO HEMMA I FEBRUARI ???????????...



EVEN DÅ?



===???)?)DKOHFÄS

/babba

2009-10-18 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0