I don't like mondays

Arbetsvecka nummer 924529 miljoner är påbörjad, och första dagen avklarad.

Min helg har mestadels präglats av tristess, rastlöshet och tåpiga försök til o få något att bli skojigt. Jag har suttit i soffan, suttit i soffan, vart en snabbis på stan, suttit ännu mera i soffan, tvättat, städat, räknat löner, återvänt till soffan. Jag har hjälpt Even med en annons på Finn, bakat äpplekaka, lagat mat, ringt Sanna och sättit mig i soffan.

Den lilla kvarstående vakna timman av helgen spenderade jag i sängen, illamående, omhändertagen av Linda med hennes "special-tricks" mot illamående. Allt var skit.

Självklart fanns det en del ljusa stunder i helgen.

Men nu, ny vecka, nya tag.

(försöker att vara pepp)

Kommentarer
Postat av: born to be sheeeep

skulle nästan kunna tro att du är gravid ! meh

2009-10-20 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0