fel

suck.

Jag anvænde mig av Evens mobil till væckarklocka imorse. Stæller den på 5 som vanligt. Går upp gør iordning mig, och letar efter min mobil før att sedan gå till bussen. Hittar min mobil och ser att klockan som då skulle vara 6, bara var 5. Even har alltså inte stællt om klockan. Så det var bara o hoppa i sængen igen i 40 min. Skønt på ett sætt, men sæmst på ett annat. Det blir alltså två uppstigningar på en dag. Och som ni vet ær de førsta 5 minuterna på morgonen det værsta jag vet, varje dag.

Jaja, det ær iaf onsdag och vi nærmar oss helgen.
hejs

Kommentarer
Postat av: fiddy

JAG SAKNAR DEJ ! hoppas vi ses imørakvæll. då ska vi se mammas pojkar och fængslet =) puss du bæstaste mænniska.

2009-10-29 @ 00:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0