nu kør vi.

denne uken jobber eg dag, de vil si 7-15. eg er utrolig glad for de.

Okej jag ger upp, mina inlægg blir ænnu mer spartanska om jag håller på sådær.

Idag har jag skadat sønder mig på jobbet. Det gør ont. Klæmt finger, glas i foten, knæckande och værkande rygg, øveranstængda  underarmar. Jag skulle kunna sæga sækert 10 000 saker till som ær av denna misær, men jag væljer att låta bli.


*I det sista har jag vart på Ekkofestivalen och har mer eller mindre sett Karin Park och Røyksopp, det var fejnt.
*Jag har lyckats førstøra min dataskærm så den ær kasserad.
*Jag och Even har ætit sjuuukt dyr, men fabolous sushi.
*Vi har haft Axel på middag, lite besøk slår ju aldrig fel.
*Vi har vart på grisfest hos taxi-stalkern på askøy, det var det mest givande jag någonsin gjort sen jag kom till norge, absolut den bæsta festen ever- Living the dream. NOT!!1
*Och så har jag stædat. Nu ska ja med stæda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0