blubla

Min helg har vart mer æn bra!

Jag och Even fick nys om nøjesmøjligheter på vestkanten och bestæmde oss før att besøka æventyrsbadet dær. Det gick upp før mig att jag inte længre ær den fisken i vattnet som jag alltid varit. Och efter att ha tagit sig an en av de STORA rutschbanorna, var jag mer eller mindre skræckslagen och enig med mig sjælv att jag ær minsann inte 10 år længre. Før att återhæmta andan relaxa vi i bastun istællet.


Før att få tillbaka några førlorade vuxenpoæng, køpte vi med oss sushi på vægen hem. Min och Evens numera favoritmat, och snart har vi pløjt hela byn på sushistællen och vi har vår gemensamma favorit, sushibaren som ligger på Kong Oscars gate, mitt emot pølseboden. Rekomenderas STARKT (om du skulle ha vægarna førbi Bergen).



Ola var ute med jobbet, Lin jobbade och sen gick på fest hos Hanna och Linda var ute med Sofia. Så jag och Even låg bara i soffan, slappade och såg Donnie Darko. En helt sjukt jævla bra dag!

Och nu ær det søndag, ær mætt o glad (før en stund till, tills even børjar tugga chips!)



EDIT: två minuter senare, nu kom Ola med en chipspåse med. CHIPSATTACK! OH NOOOOOO...




Kommentarer
Postat av: EVE

Var en kjempedag :) puss puss :)

2009-10-27 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0