tjugoåttondenovembertvåtusennio

Dagens datum betyder årets julfest på jobbet. Det jag tycker mest ska bli spænnande ær att få se alla utan sina pluffsiga overaller, utan istællet i helt frivilliga klæder.

Jag har, tro det eller ej køpt mig en klænning i skinnimmitation och funderar om jag verkligen ska våga førsøka mig på den ikvæll. Vi får se.

Igår var jag Lin, Hanna, Fellan och Alvilde ute och åt vietnamesiskt. Rætt blekt i min betydelse, men helt ok, det var ju inte sådær jættedyrt.

Just nu har himlen uppehåll før førsta gången på 2 veckor (?) hoppas det håller i sig.


Jag har verkligen inget att komma med, bara massa piss.
hejs

Kommentarer
Postat av: smuffie

hoppas dy hade kul på din fest och att du inte gjorde något du ångrar som gör att du inte akn gå till jobbet. LOOOOOOOOL

2009-11-30 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0